måndag 13 december 2021

Jag vill inte ha några julklappar 👎🏼🎁

Jag vill ge till dem som inte har 👍🏻🎁 så idag har grabbarna och jag varit iväg och köpt julklappar som vi ska skänka till RIA i Mjölby. Min plan är att göra en video om det hela och lägga ut på min Youtubekanal. See you!

Den här bilden är från gården jag jobbar på! 🤩

From This to That in Less Than (🪴)...

From this: To that: Lovely, isn't it? Sorry att de flesta bilder hamnar på sniskan. Jag håller i alla fall på oc...